niedziela, 26 sierpnia 2012

Część ósma. ;p

: Park  :
~ Z perspektywy Natalii ~
Był późny wieczór , spacerowałam po parku w samotności  . Zayn zamknął się w pokoju , Liam i Lou wyszli na miasto , Harry wybył gdzieś z Julią , a Niall'a nie mogłam znaleźć . Panowała  tu cisza , nie zmącona nawet podmuchem wiatru . - Jak tu spokojnie .. pomyślałam  przechadzając się między alejami . Czułam się dość dziwnie mijając puste ławki , ale kto normalny przychodzi do parku o tak późnej porze . Usiadłam na ławce  i zatopiłam się w panującej ciszy . Do szczęścia brakowało mi jeszcze tego jedynego . Nagle w oddali zauważyłam zbliżającą się do mnie postać . Był to Niall z gitarą co zdziwiło mnie jeszcze bardziej ...
- Co ty tu ... chłopak położył swój palec na moich ustach ..
- Ciiicho ... odrzekł i zaczął grać pierwsze akordy .  < włącz to < link >
 , możesz wysłuchać do końca ... możesz wyłączyć > I see your smile on his hands , from the corner ,of my eye . Don't think i am letter understand , why it should be when it should be me  ... Tumblr_lxkrjabecu1qir499o1_500_large
Gitara przestała grać . Niall pochylił ku mi głowę ... ,  miałam ochotę zatopić się w jego tęczówkach . Po czym delikatnie musnął moje usta ... , odpowiedziałam mu głębokim pocałunkiem ... Chciałam , żeby ta chwila trwała wiecznie . ~ Z perspektywy Zayn'a ~

Nie obchodziło mnie nic . Z dnia na dzień wszystko wydało mi się obojętne . Straciłem osobę , która była częścią mnie ... Czułem pustkę ... Myślałem kładąc sie na łóżku ... Świat wydawał mi się szary ... bo tylko ona umiała go pokolorować . Wszystko straciło tak nagle sens ... Ciągle ten sam schemat ... Zasnąłem ... Topiąc się w monotonii tego dnia .
~ Z perspektywy Harry'ego ~
- Harry szybciej . ! Krzyczała biegnąca Julia .
- Uspokój się to tylko deszcz ... mówiłem wpatrując się w nią .
- Tylko deszcz ? a więc chcesz , żebym była mokra , zmarznięta , rozmazana i wściekła ?! Spytała podirytowana . - Dla mnie Nawet , mokra , zmarznięta , rozmazana i wściekła będziesz doskonała ...
 
Deszcz padał coraz mocniej ... a my biegliśmy w stronę hotelu . Już nie miałem siły ... - Harry szybciej no ... krzyczała zniecierpliwiona Julia . - Już chwila ...
- Szybciej ... no Harry ...
- Ale nie rozumiem po co  , przecież i tak jesteś mokra . Uśmiechnąłem się cwaniacko w jej stronę .
- Hahaha bardzo śmieszne . Powiedziała zirytowana ...
Złapałem ją w pasie i przyciągnąłem do siebie ..
- Co ty robisz ... weź się nie wydurniaj ... < włącz < link > , a następnie to < link > ... postaraj się to zrobić jak najszybciej >
Kląkłem przed nią w deszczu i spojrzałem jej głęboko w oczy .

 
And I can't explain
But there's something about the way you look tonight
Takes my breath away
It's that feeling I get about you deep inside
And I can't describe
But there's something about the way you look tonight
It takes my breath away  .

Wstałem i zasmakowałem jej ust , ona splotła ręce wokół mojej szyi ...
- A teraz ci nie przeszkadza , że mokniesz ? spytałem wytykając język .
- O zamknij się ... przytuliłam mnie , namiętnie całując  .

~ Z perspektywy Danielle ~

-Ale leje ... pomyślałam wchodząc do hotelu . Podeszłam do recepcji , chcąc dowiedzieć się w którym pokoju mieszka Liam .
- Przepraszam ... ? Spytałam recepcjonistkę . Ta szczerze się do mnie uśmiechnęła .
- W czym mogę pomóc ? ... miała taki miły głos .
- W jakim pokoju mieszka Liam Payne ... ? Odwzajemniłam uśmiech .
- Już chwileczkę zaraz sprawdzę . Odpowiedziała posyłając mi ciepłe spojrzenie ...
Odwróciłam się na chwilę w drugą stronę , nagle usłyszałam znajomy mi głos .
- Danielle ?!
- Yyy , tak ... odpowiedziałam niepewnie .
- Marcin ... nie pamiętasz mnie  ? Byliśmy razem na obozie tanecznym ...
- Aaa , Marcin . Uścisnęłam go przyjaźnie . Co u ciebie ? Co robisz w Londynie ? spytałam .
- A wiesz , jestem ja i moja grupa taneczna jesteśmy w trasie z takim zespołem ... mówił nachylając się ku mi .
- Co ty robisz ? Odsunęłam się od niego ....
- Nie pamiętasz jak nam było razem dobrze ? Mówił , próbując mnie objąć ...
- Przestań .! Krzyknęłam przestraszona , ale akurat z windy wyszedł Liam .

~  Z perspektywy Liam'a ~
Właśnie wychodziłem z windy , gdy zobaczyłem jak on dobiera się do mojej dziewczyny .
- Zostaw ją . ! wrzasnąłem ...
- Uspokój się ... to już pogadać nie można .. ? powiedział ze cwaniackim uśmieszkiem .
- Jeśli obmacywanie mojej dziewczyny nazywasz rozmową ... to NIE . Pchnąłem go na ziemie .
- Teraz to przesadziłeś ... krzyknął podnosząc się z podłogi .
- Liam uspokój się .. mówiła Dan . przecież nic się takiego nie stało  .
- Nie wtrącaj się . Powiedziałem , po czym mój wzrok był znowu na Marcinie .
Zaczęliśmy się szarpać ... chłopak uderzył głową w blat , zdemolowaliśmy pół recepcji .
- USPOKÓJCIE SIĘ . Krzyczała recepcjonistka .

~  Z perspektywy Emily  ~

Obudził mnie zapach kakaa , stojącego na brzegu szafki . Głowa już mnie tak nie bolała ... , ale było mi zimno . Cała zdrętwiałam . Zamknęłam okno w pokoju i poszłam wziąć ciepły prysznic . Miałam nadzieję , że dzisiaj wszystko się wyjaśni  ....

Nadzieja is­tnieje, ten ją ma, kto pot­ra­fi wie­rzyć, że lep­sze jut­ro sta­nie się rzeczywistością.  
_________________________________________________
Przepraszam jeśli są jakieś błędy rozdział pisany na szybko . Rozdział dedykuję Viktorii , która co 5 sekund pytała czy skończyłam ... a więc tak skończyłam ... , ale przepraszam , że taki krótki .Nowy postaram się napisać w tym tygodniu .    6 komentarzy = nowy rozdział  

10 komentarzy:

  1. Zajebiście wyszedł! Pisz szybko następny! + Zapraszam na mój kolejny rozdział ;) http://take-me-to-wonderland-onedirection.blogspot.com/2012/08/10-zayn-jestes-zaynem.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj nexta! pliiiiiiiiiis :D jak zwykle super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne. fajna jest ta stronka z deszczem ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde, nie wiedziałam że Daddy potrafi być tak agresywny xD dodawaj następny szybko :) czekaaam :)♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Omomomomomomom ;3 świetnie piszesz! czekam na natępny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ! Czekam na następny ;D i zapraszam do siebie ;) http://www.my-love-my-heart-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hej! juz dałam komentarz xD chce tylko przekazać o moim nowym blogu: http://fantastic1d.blogspot.com/ :) prowadzę go z Julą do góry ^^ :D Pozdro i nadal czekam na nexta! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.my-love-my-heart-one-direction.blogspot.com/ Nowy rozdział ;) Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń