piątek, 15 czerwca 2012

Część druga .

~ Z perspektywy Nat. ~
Wsiadłam do autobusu razem z resztą grupy . W środku zorientowałam się , że brakuje Emily .
- Przepraszam , Marcin gdzie jest Emily .? Spytałam zaniepokojona .
- Emily , no właśnie .! Paul widziałeś może Emily . ?
- Emily , to ta urocza blondynka ?. odpowiedział Paul .
- Urocza ?!. No nie powiedział bym .... Tak o nią chodzi , widziałeś ją może gdzieś ?.
- Zapytała się mnie czy Zayn jedzie z nami . Odpowiedziałem , że jest on częścią zespołu . Na co ona , że w życiu nie chce jechać z nim i powiedziała , że weźmie taksówkę .
- Co ta dziewczyna znowu wyprawia .... , trudno jedziemy bez niej ... już ja się z nią rozmówię w hotelu . Powiedział Marcin , po czym usiadł na miejscu . Nie chciała bym być teraz w skórze Emily , może Marcin jest od nas starszy tylko o parę lat , ale jest konsekwentny ... coś czuje , że jej się oberwie . Pomyślałam , nawet nie zauważyłam , że koło mnie usiadł ten słodki blondynek ...
- Yyy , jak tam ?. Spytałam nieśmiało .
- Dobrze , a tak wgl wybacz , że się nie przedstawiłem jestem Niall , a ty jesteś ?. uśmiechnął się niebieskooki , z buzią pełną orzeszków .
- Ja jestem Natalii . Odwzajemniłam uśmiech .
- Orzeszka ?. Spytał .
- Tak , jestem strasznie głodna a to jedzenie w samolocie nie należało do najlepszych , więc orzeszki powinny mi wystarczyć .
- UUUUUUUUUUU .!!! Zaczęli drzeć się chłopacy ....
- O co wam chodzi ?. Spytałam z ciekawością .
- Niall , oddaje dobrowolnie swoje jedzenie tylko wyjątkowym osobą . Powiedział Liam .W tym momencie dostał po głowie od Nialla . Spojrzałam na Blondaska , on spojrzał na mnie ... byłam ciut zawstydzona całą sytuacją . Niebieskooki miał już coś powiedzieć , ale Marcin mu przerwał .
- Dzieciaki , jesteśmy możecie wysiadać . Krzyknął .
Wyszłam z autobusu , Hotel był taki wielki ... Wzięłam bagaże i razem z grupą weszliśmy do do niego . Paul nas zameldował , po czym rozdał nam klucze pokojowe .
- Jutro próba , o 8  spotykam przy recepcji  . Jasne ?! Zwrócił się do nas a w szczególności do chłopaków .
W tym momencie do hotelu wbiegła Emily . Przywitała się ze wszystkimi oprócz Zayna .
- A ja ?. Powiedział Zayn . Emily natychmiastowo zmroziła go wzrokiem . Wtedy podszedł do nas Marcin , kazał wziąć bagaże Emily do pokoju , bo musi sobie z nią coś wyjaśnić , po czym odeszli nieco dalej od nas . No to nic . Pomyślałam już miałam brać bagaż Em . , ale Blondas zaproponował mi pomoc , wiec się zgodziłam . Nie mogłam odmówić ... był taki uroczy .... chyba się zakochałam .... , ale przecież mu tego nie powiem . Doszliśmy do naszego pokoju .
- To tutaj . Powiedziałam z lekkim smutkiem , że Niall bd musiał już iść .
- Tak ... , a co do tej sytuacji w busie ... przepraszam za chłopaków ... ja wiem oni są .... - Tłumaczył się niebieskooki .
- Spokojnie Niall , nie gniewam się .
- Tak ? Naprawdę ... już myślałem .. nie , że cię nie lubię .... wręcz przeciwnie bardzo cie lubię ... ja chyba już się zamknę bo wychodzę na idiotę ... , zawsze na początku zrażam do sb ludzi ....
- Oj już się zamknij , Powiedziałam , po czym pocałowałam go w usta ... Ja też cię bardzo lubię wyszeptałam mu do ucha ... Wzięłam bagaże i weszłam do pokoju . Niall wyglądał na zaskoczonego .... mam nadzieję , że nie zrobiłam źle go całując .

~ Z perspektywy Nialla ~

Nie wierzę w to co się własnie stało ... pocałowała mnie . I też mnie lubi ... O matko .! chyba się zakochałem  . Westchnąłem głęboko , po czym powiedziałem pod nosem Ogarnij się Niall , może ona nie czuje tego samego co ty . Westchnąłem po raz drugi i ruszyłem w stronę naszego pokoju . Jak zwykle pokój wyglądał jak by  przeszło przez niego tornado , a nie było mnie zaledwie 5 minut . Wszystko w normie , Zayn zgubił lusterko , Harry z Louisem znowu się obmacują , Liam siedzi na twitterze .... , przysiadłem na krześle ... a ja ... no właśnie A JA UMIERAM Z GŁODU .
- Głodny jestem .! - powiedziałem .
- Ty zawsze jesteś głodny powiedział Liam .
- No właśnie , wtrącił się Louis i Harry .
- WY TU O JEDZENIU A GDZIE JEST MOJE LUSTERKO SIĘ PYTAM .... chwila ... Niall ... chyba nie zjadłeś mojego lusterka ?. powiedział z niepewnością Zayn ...
- Nie ...
- Na pewno .....  Dopytywał Zayn .                                                      
W tym momencie usłyszeliśmy krzyk Harrego ...
- LOUIS , wyjmij to lusterko z moich spodni NATYCHMIAST . !!!
Zayn momentalnie zbladł ...
- Czy ty , ty , ty , moje lustereczko , moja kochane lustereczko  .... WSADZIŁEŚ HARREMU DO SPODNI ....!!!! MASZ 5 MINUT NA UCIECZKĘ ....
- NIEEE .! Krzyczał Lou .
- TO NIE MAM WYJŚCIA .... ZJEM TWOJE MARCHEWKI . Błahahahahahhahaha - śmiał się jak opętany Zayn .
- TYLKO NIE MOJE MARCHEWKI .!!! Oszczędź je brutalu .... Darł się Louis .
- O nie za późno .... krzyczał chłopak po czym schrupał 4 marchewki  została mu 5  , nagle ....
Louis nie wytrzymał ....  nie bój się marcheweczko , pomszczę twoich przyjaciół .... .!!! I rzucił się na Zayna ... Zostaw moją marchewkę .!!! Krzyczał Lou ...
- Już ci mówiłem , że zemsta bd słodka .... Hahahahaha .
- Chłopaki przestańcie - mówił Liam .
- NIE , bo on włożył wiesz gdzie .. moje lustereczko ...
- Ale on zjadł mi marchewki , mówił Lou .
- Przestańcie bo coś sb zrobicie .... mówił dalej Liam .
Próbowaliśmy ich rozdzielić , ale się nie dało ... roznieśli pół pokoju ...zbili lampę zerwali firanę , aż w końcu Harry oderwał Louisa od Zayna ...
- Dokończymy to później - rzekł Malik .
- Oczywiście , nie myśl że wygrasz ... - powiedział Tomlinson .
- To się jeszcze zobaczy - powiedział Zayn po czym podniósł z ziemi zbitą lampę .
- Dobra walka skończona , a teraz tu posprzątajcie .... powiedział Liam .
- A kto mi zrobi jeść .... spytałem smutnym głosem ....
- Ja ci zrobię ... powiedział Liam .
 __________________________________________________________
Rozdział z dedykacją , dla Olimpii .... , która motywowała mnie do napisania tego rozdziału .



4 komentarze:

  1. Fajny, podoba mi się.
    Czekam na następny ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i informuj mnie o nowych rozdziałach na gg : 42614559 .
      Prosze.

      Usuń
    2. Dziekuję . ;*
      Może to dziwnie , ale nie mam gg ... jak już to na fb , albo twitterze . :D Mój twitter @YoungFreeLove1D

      Usuń
  2. super , zaczynam czytac nastepny . <333 .
    Niall i Nat. <33 . awwwwwwww . *.* .
    jarams ie tą parą . <3 . :* .
    oni są słodcy , mam nadzieje ze Zayn będzie z Em. <3 .
    czekam na to . ! <3 .
    kochaaam . ! <33

    OdpowiedzUsuń